piątek, 18 grudnia 2015

Pantene pro-v odżywka w piance intensywna regeneracja

Dziś kilka słów o kosmetyku, którego używam praktycznie non-stop od ponad miesiąca...i powoli zaczynam czuć się od niego uzależniona ;)
Do tej nowinki podchodziłam z wielką rezerwą i ciekawością. Odżywka w piance pod prysznic? Jak to ma niby działać? Z góry przecież wiem, że na moje bardzo długie (do talii) i latami rozjaśniane włosy większość odżywek działa słabo/lub wcale, a co mówić produkt o lekkiej, nieobciążającej formule pianki dedykowany włosom cienkim? To się nie może udać...A jednak!
Ta lekka piankowa odżywka dla moich przesuszonych sezonem grzewczym włosów okazała się hitem! Co roku mam ten sam problem- skóra głowy się przetłuszcza, a końcówki suche na pieprz. Stosowanie bogatszej pielęgnacji w postaci masek do włosów, nie pomaga niestety skórze. A u mnie, jak nigdy, w tym roku pojawił się dość mocno problem wypadania włosów ;(

+ cena/wydajność (ok. 10zł 180ml, używam już ponad miesiąc i nie dobiłam dna)
+ lekka konsystencja, nie obciąża włosów
+ wygodna aplikacja, szybkie spłukiwanie
+ piękny, fryzjerski zapach, który nie męczy
+ można stosować od cebulek po końcówki
+ włosy są po wysuszeniu miękkie, gładkie, jedwabiste, dobrze się rozczesują

Minusów...nie widzę. Jeżeli jednak liczymy na wielkie odżywienie to się zawiedziemy. Odżywka działa doraźnie, od mycia do mycia. Włosy po niej się dobrze rozczesują i układają, przy czym nie są obciążone, więc produkt spełnia obietnice. Jako jedyny i wyłączny produkt pielęgnacyjny będzie o wiele za słaba, chyba że mamy cienkie, zdrowe, naturalne włosy.
Jako uzupełnienie intensywnej "zimowej" pielęgnacji- polecam ;)





9 komentarzy:

  1. Chętnie przetestuję, ale jak poprawię kondycję włosów, bo aktualnie przez Andy'ego uczyniłam się szatynką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy żadnej odżywki od Pantene ani takiej w formie pianki. Spróbowałabym ze względu na to, że ciekawa tej samej pianki jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. forma pianki jest o tyle fajna, ze wsiaka we wlosy w calosci i ciezko przesadzic z iloscia.

      Usuń
  3. jesteś wreszcie!! pewnie ją kupie bo zawsze co polecasz sprawdza się u mnie.czy jako stylizator się sprawdzi? jak sądzisz czy częste stosowanie suchego szamponu może powodować osłabienie włosów? wydaje mi się że u mnie tak się dzieje. monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako stylizatora nie probowalam jej uzywac. muysle ze czeste stosowanie suchego szamponu moze przyczyniac sie do wypadania wlosow jak najbardziej ;/ nie polecam uzywac jesli ktos nie musi...

      Usuń
  4. Witam,

    Bardzo potrzebuję rady odnośnie moich włosów i kolejnego kroku w farbowaniu, który mam zrobić...
    Nie chciałam zadawać pytania osobno, ale czytając różne komentarze, notki itd, nie znalazłam podobnego problemu.
    Zacznę od początku - jestem naturalnie ciemną blondynką, jednak od lat mam włosy w kolorze platynowym, bardzo jasnym, nieraz nawet białym. Nigdy nie potrzebowałam rozjaśniacza, farba rozjaśniająca zawsze dawała radę z odrostami itd.
    Jakiś rok temu próbowałam przejść na kolor ciemniejszy, jednak nie sposobałam się sobie w nim i wróciłam do jasnego. Powrót ten był ciężki, ale w końcu się udało. Włosy znowu były jednolite i jaśniutkie. JEDNAK!!!
    Nie farbowałam włosów 4 miesiące... Miałam 5cm odrost (ciemny blond), reszta bardzo jasna. Chwyciłam po farbę rozjaśniającą, której zawsze używałam (i która zawsze dawała radę z odrostami) i w tej chwili mam na włosach 5cm pomarańczowych odrostów i reszta jasna. Wygląda to okropnie, ale nie wiem już co mogę zrobić... Dodam, że byłam u fryzjera i Pani fryzjerka poleciała mi po włosach szarym odcieniem (odrosty wciąż się odcinały), który trzymał się JEDEN DZIEŃ! W tej chwili znowu góra pomarańcz, dół jasny... Co mogę zrobić?

    BARDZO PROSZĘ O ODPOWIEDŹ! Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne co sensowne, to pojaśnic ten odrost platynowym rozjasniaczem, na oksydancie 3 lub 6%. Nakładanie kolejnych farb nic nie pomoże, bo nie wszystkie naturalne pigmenty włosa się rozjaśniły i stąd taki pomarańczowy efekt.

      Usuń
  5. Odżywki pantene w piance występują w czterech wersjach: do włosów farbowanych, zniszczonych, przetłuszczających się i włosów bez objętości. I tu pojawia się pewna pokusa, bo większość z Nas mogłaby wypróbować wszystkie. Ale. Ale dwie pierwsze mają taki sam skład, składniki w tej samej kolejności i dwie pozostale również. De facto więc występują tylko w dwóch wersjach. Takie małe oszustwo.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*